ماسکهای خانگی و گیاهی برای رفع چهره خسته
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ماسکهای خانگی و گیاهی برای رفع چهره خسته

ماسکهای خانگی و گیاهی برای رفع چهره خسته

 

داشتن پوست و چهره خسته شما را همیشه نازیبا نشان می دهد و هرچقدر هم زیبایی داشته باشید پشت این حالت پنهان خواهد شد. گاهی دور چشمانتان سیاه می شود و یا لکه های کم رنگی روی پوست صورت نشسته و چهره شما را خسته و نازیبا نشان می دهند که این حالت اصلا خوشایند نیست و هیچ خانمی دوست ندارد زیبایی هایش اینگونه نابود شود پس بهتر است روش های خانگی و طبیعی رفع این مشکل را بشناسید و با به کار گیری آنها همیشه چهره ای شاداب داشته باشید.

بهترین ماسک های طبیعی برای رفع خستگی چهره و پوست صورت

در این بخش 4 ماسک فوق العاده مفید را برای رفع حالت بی حالی از روی پوست صورتتان به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک زرده تخم مرغ و عسل برای از بین بردن خستگی پوست صورت

اگر دور چشمانتان سیاه شده و پوستتان لک آورده و تیره شده، ماسکی از زرده تخم مرغ و گردو و عسل تهیه کنید و 10 دقیقه روی پوستتان بگذارید.

ماسک خیاربرای از بین بردن خستگی پوست صورت

این ماسک با تنظیم pH اپیدرم و رطوبت رسانی به پوست خستگی را از چهره می گیرد. برای تهیه این ماسک یک خیار را بشویید و با پوست ریز خرد کنید و در آب بریزید. اجازه دهید خیارها در یک ظرف چینی دربسته تا صبح در آب بماند. بعد آب را صاف و دستمالی را با آن نمناک کنید و روی تمام صورت جز دور چشم ها بزنید. این ماسک را می توانید تا 3 روز نگه دارید و استفاده کنید.

ماسک توت فرنگی و روغن بادام برای از بین بردن خستگی پوست صورت

این ماسک پوست صورت را درخشان تر می کند و آثار خستگی را از بین می برد. برای تهیه توت فرنگی را له و با یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین مخلوط کنید. روی صورت بزنید و 15 دقیقه به آن فرصت دهید و بعد با آب گرم بشویید. توت فرنگی مملو از ویتامین هایی است که برای پوست مفیدند و روغن بادام هم باعث لطافت پوست می شود.

ماسک روغن زیتون و پرتقال برای از بین بردن خستگی پوست صورت

مرکبات و به ویژه پرتقال منبع غنی ویتامینC است. اگر صورت شما خسته است این ماسک می تواند به سرعت حس خستگی تان را رفع کند و شادابی را به پوستتان برگرداند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : دکتر هانیه نیازی